Θα επεξεργαστούμε την παραγγελία σας μόλις λάβουμε την απόδειξη της συναλλαγής σας. Θα επεξεργαστούμε τα προϊόντα που αγοράσατε στον συντομότερο δυνατό χρόνο. Κατά τη διάρκεια περιόδων εκπτώσεων, η επεξεργασία των παραγγελιών και η εξυπηρέτηση πελατών ενδέχεται να διαρκέσουν περισσότερο από το συνηθισμένο.
ΔΑΣΜΟΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ
Λάβετε υπόψη ότι οι διεθνείς παραγγελίες ενδέχεται να επιβαρυνθούν με δασμούς από την κυβέρνηση της χώρας προορισμού. Δεν έχουμε κανέναν έλεγχο σχετικά με το αν και πόσο θα χρεωθείτε για δασμούς. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν πρόσθετες χρεώσεις που σας επιβάλλει η χώρα προορισμού. Λόγω της τελωνειακής διαδικασίας, οι χρόνοι παράδοσης είναι εκτιμήσεις και ενδέχεται να είναι μεγαλύτεροι από τους αναφερόμενους.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Οι παραγγελίες εντός Ελλάδας θα παραδοθούν εντός 1-3 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της επιβεβαίωσης αποστολής.
Οι διεθνείς παραγγελίες θα παραδοθούν εντός 3-8 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της επιβεβαίωσης αποστολής.
Λάβετε υπόψη ότι κατά τις Εθνικές Εορτές και τις περιόδους Εκπτώσεων, οι παραγγελίες ενδέχεται να χρειαστούν έως και 5 ημέρες για την αποστολή τους.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
LINOU SOUMPASIS & CO. / Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε αλλαγές και πιστωτικό κατάστημα για οποιαδήποτε ακατάλληλα προϊόντα που αγοράστηκαν από το κατάστημά μας εντός 14 ημερών από την παραλαβή, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν φορεθεί και φέρουν όλες τις αρχικές ετικέτες και καρτελάκια.
ONLINE / Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων για οποιαδήποτε είδη σεζόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν φορεθεί και φέρουν όλες τις αρχικές ετικέτες και καρτελάκια. Οι επιστροφές χρημάτων δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής. Οι αλλαγές προσφέρονται μόνο για το ίδιο στυλ σε διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα. Αν επιθυμείτε να αλλάξετε για ένα διαφορετικό στυλ, ζητάμε να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων και να τοποθετήσετε μια νέα παραγγελία για το νέο προϊόν.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΑΣ
Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή, στείλτε μας ένα email στο [email protected] με θέμα “RETURN” και εξηγήστε τον λόγο της επιστροφής σας. Αφού επιβεβαιώσουμε το αίτημα επιστροφής σας, μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας με δικά σας έξοδα χρησιμοποιώντας τη μέθοδο αποστολής της επιλογής σας. Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία με δυνατότητα παρακολούθησης και ασφάλιση, καθώς LINOU SOUMPASIS & CO. δεν ευθύνεται για προϊόντα που χάνονται κατά τη μεταφορά.
Παρακαλούμε αποστείλετε το προϊόν που επιστρέφετε στη διεύθυνση παρακάτω.
Διεύθυνση για Επιστροφές:
LINOU SOUMPASIS & CO.
Καλαμίδα 9 / 10554 / ΑΘΗΝΑ
Μόλις παραλάβουμε, επιθεωρήσουμε και εγκρίνουμε την επιστροφή σας ως κατάλληλη για πώληση, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων σας και θα πιστώσουμε το ποσό στην πιστωτική σας κάρτα ή σε άλλη αρχική μέθοδο πληρωμής. Παρακαλούμε να επιτρέψετε 7-14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής της επιστροφής σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email μόλις η επιστροφή σας έχει ολοκληρωθεί.
ΑΛΛΑΓΕΣ
Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή αντί για επιστροφή, παρακαλούμε τοποθετήστε μια νέα παραγγελία για το προϊόν που θέλετε πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής της αρχικής σας αγοράς. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το αντικείμενο που επιθυμείτε είναι διαθέσιμο και καθ’ οδόν προς εσάς. Αφού ολοκληρώσετε την αγορά του αντικαταστατικού προϊόντος, προχωρήστε στη διαδικασία επιστροφής όπως περιγράφεται παραπάνω. Μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος, θα εκδώσουμε επιστροφή χρημάτων και θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για τυχόν απορίες κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.
This is a sample page.
Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.
Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.
Additional non-returnable items:
To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.
There are certain situations where only partial refunds are granted:
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.
Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.
If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.
To return your product, you should mail your product to: {physical address}.
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.